Winfluencer şirketi ikinci yatırımını aldı

Teknoloji girişimi Winfluencer, henüz 2 yılını tamamlamışken, 2. yatırımını aldı.

TR Angels Anonim Şirketi, TR Angels melekleri ve Arya meleklerinin katıldığı yatırım turunda 10 milyon TL yatırım alan Winfluencer, 2022 yılının Aralık ayında İTÜ BigBang sahnesinde top 20 girişim arasına girerek 2,5 milyon TL tohum yatırım ve Petrol Ofisi Kadın Girişimci Ödülü’nü de almıştı.

‘INFLUENCER İŞBİRLİKLERİ EN ETKİLİ PAZARLAMA ARAÇLARINDAN BİRİ’

“Pazarlamacıların yüzde 100’e yakın büyük bir bölümü Influencer Marketing’in etkili bir pazarlama biçimi olduğuna inanıyor. Mikro influencer işbirlikleri, en etkili dijital pazarlama araçlarından biri olarak öne çıkıyor. Influencerlar tarafından üretilen içeriklerin, marka içeriklerinden daha fazla etkileşim aldığı biliniyor. Bunun yanı sıra Z jenerasyonunun yüzde 25’i kariyerini influencer olarak yapmanın iyi bir seçenek olduğunu düşünüyor. Çok sayıda influencerla işbirliklerini yönetmek ise ancak teknolojiyle mümkün oluyor” diyen Winfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Funda Yener, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Samimi bir tavsiye kanalı olarak, daha çok mikro influencerın marka kampanyalarına ulaşmasını destekliyor, markalarla aralarında köprü kuruyoruz. Influencerlar, telefonlarına indirdikleri Winfluencer uygulaması üzerinden kampanyalara katılabiliyor, kazançlarını anlık takip ediyor. Her iki tarafı da eşit şekilde gözetiyoruz.“

(HABER MERKEZİ)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir